La publicitat display és un complement del SEM que s’ha convertit en una alternativa necessària, ja que cada vegada més, la publicitat en cercadors, no ens ajuda a vendre més productes.
La publicitat display, per tant, és útil per vendre més, ja que si ja estàs fent SEM pots ampliar la teva cobertura a través amb aquest tipus de publicitat i arribar als teus clients més ràpidament.
Penso que és molt efectiva en productes o serveis innovadors ja que d’aquesta manera els sobtes i generes una demana que si no fos amb display difícilment aconseguiries, ja que ningú buscaria el producte en concret. Un altre dels punts forts de la publicitat display és la creació o el posicionament de marca, un element clau per al posicionament en cercadors. Si vols que els usuaris relacionin un producte amb la teva marca has d'estar present en els llocs web on naveguen.
Per altra banda el format display ofereix solucions més dinàmiques tipus baners que permeten més interactivitat que un simple anunci de text. En alguns casos fins i tot la compra es pot realitzar a través del baner o videobanner que superen la publicitat convencional.
Com vam comentar a classe, el SEM té alguns segments on la competència entre els anunciants és molt alta i per tant el CPC arriba a ser molt car. En canvi en la publicitat display hi ha menys competència i pot arribar a millorar l'efectivitat global de les activitats de màrqueting online.
Com a exemple, he trobat per la xarxa que la companyia Bizo ha presentat els resultats d'una enquesta en línia realitzada a les comercialitzadores capdavanteres i les principals agències de publicitat. Els resultats mostren que la publicitat gràfica encapçala la llista de prioritats de comercialització d'aquest any i més de la meitat de venedors gastaran més en l'exhibició que l'any anterior.
Quan se'ls va demanar que classifiquessin les seves tres principals prioritats en iniciatives de màrqueting pel 2011, es va revelar que el display era el més important amb un 65% d'acceptació, seguit pel mòbil amb 60% i el SEM amb 56%. L'enquesta també indica un creixent interès en el social media (46%). Un 90% dels comerciants assenyalen que el display és tan o més important que la barreja de màrqueting que van realitzar l'any passat i un 49% planeja gastar més a exhibir publicitat que l'any anterior.
En un informe publicat recentment a eMarketer, es pot observar clarament la tendència que porta la publicitat en mitjans digitals. Segons aquestes projeccions, cap el 2014, la publicitat display superarà en inversió a la publicitat patrocinada en cercadors.
You Tube s'uneix al llançament de la campanya de El Corte Inglés
ResponderEliminar"Atraer consumidores durante el periodo navideño es para el El Corte Inglés una prioridad y un desafío. Si bien es cierto que la TV sigue siendo un medio importante de publicidad, ahora sabemos que los medios digitales y los vídeos online son una clara oportunidad para diferenciarnos y crear impacto de marca." (Antonio Moreno.Director de Marketing y Medios. El Corte Inglés).
You Tube s'uneix al llançament del videojoc Good of War
ResponderEliminar"Esta campaña ha demostrado que las campañas digitales pueden incrementar de manera sustancial la cobertura global de los medios tradicionales. También hemos comprobado que las campañas digitales obtienen variables de marca a una frecuencia y a un coste menor que los medios tradicionales". (Marta Saez: Planning and Research Director OMD Espana).