miércoles, 2 de marzo de 2011

Bé, bo i barat!



L'Email màrqueting és una part fonamental de l'estratègia de Màrqueting online i té a més una excel·lent relació benefici-cost. Tan sols una una petita fracció del cost d'impressió d'anuncis i publicitat en mitjans tradicional i a més proporciona un ROI molt més alt.
Diferències i/o beneficis del mercat virtual davant el mercat físic.
És una de les més efectives formes d'estar en contacte amb la majoria dels clients i a més permet aconseguir contactes i mantenir relacions amb possibles clients fàcilment.

Avui en dia, la nostra societat es caracteritza per la falta de temps i l'augment del ritme de vida i és per això que l'email màrqueting ha aconseguit agafar una posició molt estratègica i efectiva ja que es basa en la priorització dels missatges per cridar l'atenció dels potencials clients. La clau de l'èxit es troba en la segmentació efectiva dels clients i en l'adequació dels continguts a ells. Es fonamental segmentar les audiències, personalitzar i adequar l'oferta i mesurar i quantificar els resultats enfront d'altres eines de comunicació tradicionals.

Com hem dit l'eina de l'Email màrqueting és molt poderosa, encara que és també un repte, ja que la finestra de correu electrònic és un entorn hostil i pot convertir-se en una amenaça si es cau en l'error de fe un enviament massiu que es convertirà en spam.

Sota el meu punt de vista és molt important mantenir una bona base de dades per arribar directament a la persona interessada, i sobretot el contingut ha de ser rellevant i clar per ell. D'altra banda està clar que el disseny dels elements gràfics és fonamental per convidar al client a obrir el correu, així que s'haurà de treballar específicament en la creativitat de les peces tant en la gràfica com en el text.

És evident que hi ha milions de plataformes per realitzar un email màrqueting però hem d'estar segurs que els emails s'envien correctament. Al cap i a la fi aquesta és la imatge que tindrà el client de nosaltres.
 
Encara que pugui semblar difícil és convenient mantenir un feedback amb els nostres clients. Hem de contestar de forma ràpida i efectiva a aquells clients que mostren interès. L'avaluació i el seguiment de les campanyes és fonamental per aconseguir fidelitzar els nostres clients i poder millorar, progressar i créixer.
Aquets gràfic ens informa de 'ús que fan els usuarisdel correu electrònic en relació a publicitat comercial

No hay comentarios:

Publicar un comentario